divendres, 31 d’octubre del 2008

SORTIDA DOMINGUERA 26-10-08

Crònica de dos ciclistes que varen suar de valent:

El passat Diumenge 26 d'Octubre, uns quants ciclistes del club, juntament amb uns companys de Riudellots ( En total 11 esclaus de la "bici" de muntanya ) pujarem fins a Can Huix ( Santa Coloma de Farners ) per gaudir de la bellesa de l'entorn i com no, de l'esmorzar que ens preparà, la Maria. La tornada, per un camí diferent, fou una mica accidentat, dons varen ser uns quants els "reventons" que varen patir les nostres b.t.ts. Resumint, una esplèndida matinal per Les Guillaries
Narcís Turón.

La Colla dels tranquils del nostre club, vàrem fer una sortida el diumenge passat pels voltants de Santa Coloma de Farners.
El guió era molt bó: viatge amb les bicis amb furgoneta fins al Parc de Sant Salvador de Santa Coloma, fer uns quants quilometres fins a Can Huix (lloc de l'esmorzar), fer ruta fins a Sant Salvi de Cladells i tornar al Parc de Sant Salvador de Santa Coloma; tot semblava que aniria bé,però..........ailàs!!
Arribem al parc de Sant Salvador i ens trobem amnb la colla d'en Narcís de Riudellots, l'aproximació a la pujada que porta a Can Huix, la fem per la carretera asfaltada que va bé Santa Coloma a Sant Hilari Sacalm , i, ja a la sortida, un company de Vilobí rebenta la roda del darrere, mentres l'arreglen, els de Cassà seguim camí i es queden els de Vilobí. La passejada és agradable,carretera bona, no fa fred, i la fem petar sobre la bici, però és quan trobem el trencant cap a Can Huix a uns 6 qm. de santa Coloma que comença a enlairar-se el camí i el grup es disgrega.
La pujada fins a Can Huix, es fa en una pista forestal ben fresada, i es fa força bé, sense grans pendents, això si es força constant sense gaires "descansillos". Quan arribem a dalt, el paisatge és espectacular, Can Huix es troba en una situació immillorable, sembla que et trobis en un balcó, que dóna a la plana de la Selva, i també veiem Cassà des d'allà dalt.
Els companys van arribant, uns més alegres que altres, i entrem a la casa de Can Huix, on la seva mestressa, la Maria, es ha fet l'esmorzar: amanida, mongetes, rostit, torrades, un bon vi i de postres grana de capellà.
Fins aquí ens ho passem bé, s'explica algun acudit, es visita la capella adjacent a la casa, on ens fem alguna foto(amb mossèn inclòs) i decidim anar cap a Sant Salvi de Cladells(la Maria diu: és aquí mateix).
Aquest aquí mateix, es fa etern i ens equivoquem de camí fins arribar en una zona de bardisses on el camí s'acaba, tornem enrere, i comencen els rebentons: el de Vilobí, té la coberta en molt mal estat, i rebenta dues vegades més(has de repassar la coberta per si hi queda alguna punxa), li posem 2 parches dins de la coberta, i seguim, però.........ara és en Jordi Ribas qui diu: em sembla que he rebentat! som-hi canviem la càmera del darrere , si però, també, diu en Jordi, em sembla que he rebentat la de davant també, infla la roda i seguim.
Anem tard, entre que ens hem perdut, els rebentons, i que al acabar d'esmorzar anem força tips, hem de fer via cap a Santa Coloma, passem volant pel costat del monestir de Sant Salvi, (ni fotos li fem) i baixem fins a la carretera asfaltada altre cop, aquí en Pere Joan Xifre, comenta: em sembla que he rebentat!!!, va infla la roda i seguim, que és tard, si la va inflar, però no una, sinó 5 vegades!!!!!!!!!!!per arribar al Parc de Sant Salvador.
Per la carretera asfaltada anem molt ràpids i tornem al punt de sortida, després de : 5 HORES!!!!!!!!! , 19 QUILOMETRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,i 6 REBENTONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Això si ,amb la panxa plena i amb ganes de gaudir de la BTT per molts anys.
La Colla dels Tranquils del Club érem aquest dia: Jordi Ribas (àlies: em sembla que he rebentat), Pere Joan Xifre(àlies:he rebentat, però no vull canviar la càmera), Jordi Franch (àlies: mossén Jordi), Paku Vegas(àlies: sempre arribo), Emili Cabarrocas(àlies:al ataque!!) , Narcís Valentí(àlies: segur que és per aquí i que no ens perdem)i en Pere Montal (àlies: muntat-ho com cal).
Emili Cabarrocas

REPORTATGE FOTOGRÀFIC D'EN PAKU VEGAS

Anònim ha dit...

Be per el nostre ¡¡¡¡ FOTOGRAF !!!!A mes de un aquest reportatge li aurà fet "DENTETA "
Narcís T.

sacot ha dit...

"esclaus de la bici tampoc eh..."

Anònim ha dit...

És una sortida per repetir per cert potser falta una foto?

si si falta la millor foto de totes ehhhhhhhhhh!!

Quina foto es la que falta que sembla interessar tant?
Hei fotógrafo, a veure que la volem veure.