dilluns, 26 de març del 2007

XII CONCA DE DARÒ A LA BISBAL

En aquesta XII edició de la Marxa Popular Conca de Daró disputada a la Bisbal d’Empordà el dia 25 de març, hi ha participat per part del nostre Club en Lluís Rabionet, Enric Cabarrocas, Quim Felip i Narcís Fusté. El recorregut total ha sortit de 40 km. i uns 800 m de desnivell acumulats. El recorregut ha estat per la Palanca de Cruïlles, la Pineda d’en Folia, creuant la carretera de Cassà. Tot seguit la pujada del fuet. (8 ciclistes han estat capaços de pujar-la), seguir la línea fins a la Serra del Suro Robat pujant i baixant fins a trobar el Rissec. Aquí comença un llarg corriols fins a can Pujades. Continua pujant fins el Montigalar i després de voltar-lo, un llarg corriol ens porta al fondal i travessant diverses vegades el Rissec s’arriba a can Vidal. Seguidament, el mas Sagrera, Monells, Corçà i arribada al Passeig Marimón Asprer per el llit del riu Daró.

Imatges de la pujada del FUET.

En Quim poc abans de l'arribada.