dilluns, 20 de novembre del 2006

PASSEJADA PER EL MONTSENY

Aquesta colla de ciclistes del Club es va desplaçar fins a Arbúcies el 19 de novembre per poder fer una passejada per el Massís del Montseny.

A punta de clar es sortia davant del camp de futbol d'Arbucies.
Enganxant la pista que porta a Sta. Fe es va remuntar la pujada fins a Coll de Té. Alguna parada per engolir líquids i admirar aquest paisatge de tardor, amb moltes fulles caigudes i un gran contrast de colors. Una empenta mes i s’arribava a Sta. Fe

Un bon esmorzar al Restaurant l’Avet Blau.

La tornada cap a Arbúcies es fa per un camí diferent. Passant per can Lleonart es troba una casa enrunada una mica mes avall. Els paisatge es diferent de l'anada. Fins i tot es veu el Castell de Montsoriu al cim del turó.

Seguint recte es passa per els Roters i seguint la Feixa Llarga s'arriba a can Puig. Es continua la baixada fins a trobar un castanyer de mesures impressionants . Val a dir que el camí es pot fer tant per corriol trialer com per un camí estret.

La parada es obligada per contemplar el castanyer.

El terra sembla una catifa de fulles.